تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, | 17:32 | نویسنده : arman

                                  <<  ضد حال >>

ضد حال  یعنی با نمره نه و هفتادو پنج صدم از یه درس بیفتی.

ضد حال یعنی ساعت هفت بری سر کلاس استاد نیاد.

ضد حال یعنی روز آخر سربازی اضافه خدمت بخوری.

ضد حال یعنی نفر 11کنکور شدن.

ضد حال یعنی با ماشین بابا جریمه شدن.

ضد حال یعنی صبح روزی که میخوای بری کوه بارون بیاد.

ضد حال یعنی درس رو بلد نباشی و پنج دیقه مونده به زنگ استاد اسمتو صدا کنه.

 



نظرات شما عزیزان:

فانی
ساعت18:48---14 خرداد 1392


mahsa
ساعت13:07---14 ارديبهشت 1392
rasti tooye nazar sanjit jaye 3nafar khalie yeki shadmehr yeki sirvan va yeki zaniar bi zahmat ezafashoon kon
پاسخ:akhe 10 nafar bi6tar nemi6e vagarna miza6tam


Arezoo
ساعت14:27---1 ارديبهشت 1392
سلام مر30از حضور قشنگت

با افتخار لینک شدی

منو به اسمه آرزو بلینک
پاسخ:دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت: تورا چه به عشق؟؟؟ گفتم چرا؟؟!؟؟ گفت:تودر خوابی و عشقت در آغوش دیگری... لبخندی زدم و گفتم: خدایا این مخلوق توست!!! شاید تو خوابی و خبر از رسم دنیا نداری...!!! کم پیدا شدی بازم بهم سر بزن و نظرتو بگو راستی تو نظر سنجیم نظرتو بگو


Zahra
ساعت9:33---1 ارديبهشت 1392
گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد…!











گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد…!











نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ…!











ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش… فردا روز دیگر ے ست


ژیلا
ساعت0:22---31 فروردين 1392
سلام ارمان جان

مرسی که به وبم

سرززدین

من لینک میکنم تو هم لینک کن

وبه جالبی هم داری پاسخ:nagofti be che esmi linket konam


aysan
ساعت21:24---30 فروردين 1392
سلااااااااااااااااااام.
ملسی که به وبم سر زدی
وبلاگه تو هم عالیه
پستی که گذاشته بودی به نام ضدحال عالی بود
امیدوارم موفق باشی
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی


سپتا
ساعت10:53---30 فروردين 1392
salam mamnon omadi webam web gashangi darid vali aval web mano ba onvan
tak kelisaye eshg linkam kon khabar bede linket konam


سارا
ساعت21:46---28 اسفند 1391
تقدیر تقویم انسان های عادیست و تغییر تدبیر انسانهای عالی...



زندگیتان پراز تغییرات عالی




پاسخ:حالا اشك ها هم شبيه تو شده اند گريه كه ميكنم نمي آيند --------------------------------------------- در عجبم!!!! راننده نيستم!!! اما هر كس به من ميرسد...! مسافر است!!! --------------------------------------------- تنهايي دلتنگي نبودت ..... تنهايي دلتنگي نبودت ..... خسته شدم انگاري تموم نميشه!!! خدا مگه چقدر جريمم كردي!!


مبینا
ساعت11:11---26 اسفند 1391
سلام . واقعا مطلب جالبی بود ، ما که دانشگاه نرفتیم ولی درک میکنیم...
به وب ما سر بزن.


مبینا
ساعت11:11---26 اسفند 1391
سلام . واقعا مطلب جالبی بود ، ما که دانشگاه نرفتیم ولی درک میکنیم...پاسخ:عیب نداره همه ی روز میرن منم هنوز نرفتم صداشو در نیار.

پاسخ:حالا اشك ها هم شبيه تو شده اند گريه كه ميكنم نمي آيند --------------------------------------------- در عجبم!!!! راننده نيستم!!! اما هر كس به من ميرسد...! مسافر است!!! --------------------------------------------- تنهايي دلتنگي نبودت ..... تنهايي دلتنگي نبودت ..... خسته شدم انگاري تموم نميشه!!! خدا مگه چقدر جريمم كردي!!


مبینا
ساعت11:11---26 اسفند 1391
سلام . واقعا مطلب جالبی بود ، ما که دانشگاه نرفتیم ولی درک میکنیم...
به وب ما سر بزن.


sadaf
ساعت10:33---26 اسفند 1391
سال در پایانست/نکند مهر تو با تقویم است/من زتقویم دلت با خبرم/همه ماهش مهر است/همه روزش احساس/زنده باشی ای دوست /شادیت افزون باد. عید تان پیشاپیش مبارک پاسخ:حالا اشك ها هم شبيه تو شده اند گريه كه ميكنم نمي آيند --------------------------------------------- در عجبم!!!! راننده نيستم!!! اما هر كس به من ميرسد...! مسافر است!!! --------------------------------------------- تنهايي دلتنگي نبودت ..... تنهايي دلتنگي نبودت ..... خسته شدم انگاري تموم نميشه!!! خدا مگه چقدر جريمم كردي!!

hanieh
ساعت10:16---26 اسفند 1391
سلام لينكت كردم
پاسخ:حالا اشك ها هم شبيه تو شده اند گريه كه ميكنم نمي آيند --------------------------------------------- در عجبم!!!! راننده نيستم!!! اما هر كس به من ميرسد...! مسافر است!!! --------------------------------------------- تنهايي دلتنگي نبودت ..... تنهايي دلتنگي نبودت ..... خسته شدم انگاري تموم نميشه!!! خدا مگه چقدر جريمم كردي!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: